تولید تخت بیمارستانی معاینه ارزان

تولید تخت بیمارستانی در کشورمان توسط بسیاری از شرکت ها صورت می گیرد و در سال های اخیر پیشرفت های خوبی در این زمینه انجام گرفته و بسیاری از نیاز های بیمارستان ها و مراکز پزشکی توسط شرکت های تجهیزات پزشکی داخلی برطرف می شود.

تخت بیمارستانی معاینه یکی از پرکاربرد ترین و پرمصرف ترین محصولات در این حوزه است و بسیاری از بیمارستان ها, درمانگاه ها و مراکز پزشکی اقدام به خرید این محصول در تعداد بالا می کنند.

تخت معاینه باید علاوه بر قیمت مناسب, دارای کیفیت مطلوب و استحکام بالا باشد تا بتواند مسئولان خرید مراکز پزشکی را جهت خرید ترغیب کند.

تولید تخت بیمارستانی

تولید تخت بیمارستانی بنا به نیاز و کاربردی که دارد با طراحی های متفاوتی صورت می گیرد و قیمت های متفاوتی را بر همین اساس داراست, تخت معاینه یکی از ساده ترین انواع این محصولات است که معمولا بدون شکن یا تک شکن بوده و قیمت پایین تری نسبت به سایر تخت های بیمارستانی دارد و با پایه های ثابت یا تاشو بنا به نیاز مشتریان طراحی و ساخته می شود.

تولید تخت بیمارستانی

انواع تخت های بیمارستانی

تخت های بیمارستانی متنوعی بنا به کاربردشان توسط شرکت های تولید کننده داخلی و خارجی تولید و روانه ی بازار تجهیزات پزشکی می شود که قیمت های متفاوتی را دارند و هر کدام نیاز بخشی از بیمارستان ها و مراکز پزشکی را برطرف می کنند.

از انواع تخت های بیمارستانی می توان به تخت معاینه, بستری, ژنیکولوژی, ccu icu, جراحی, همراه بیمار و cpr اشاره کرد که هر کدام کاربرد خاصی را دارا هستند و قیمت های متنوعی را دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما