خرید تخت برقی بیمارستانی دارای تنظیم ارتفاع

خرید تخت برقی بیمارستانی معمولا به دلیل راحتی استفاده و کاربرد برای بیماران و باکیفیت تر بودن آن نسبت به تخت مکانیکی انجام می شود و قیمت بالاتری را نیز داراست.

تخت های برقی بیمارستانی انواع گوناگونی دارند که کاربرد های متفاوتی را نیز دارا هستند و با توجه به کارکردشان در قسمت های مختلف بیمارستان ها و مراکز پزشکی استفاده می شوند. نوع بستری این محصول هم توسط بیمارستان ها و هم توسط افرادی که در منزل از بیماران مراقبت می کنند خریداری می شود. تخت برقی بستری معمولا دارای سه شکن قابل تنظیم توسط ریموت کنترلی که در کنار تخت تعبیه شده می باشد تا بهترین وضعیت برای بیمار در حال بستری ایجاد شود, این نوع تخت ها اغلب دارای تنظیم ارتفاع می باشند که ارتفاع تخت را از حدود 45 تا 80 سانتی متر قابل تنظیم است.

قیمت خرید تخت برقی بیمارستانی

قیمت خرید تخت های برقی بیمارستانی با توجه به نوع کاربرد, طراحی و مواد اولیه استفاده شده در تولید مشخص می شود که بیشترین هزینه مربوط به موتور الکتریکی استفاده شده در این محصولات می باشد, موتور های برقی به کار رفته در تخت های بیمارستانی اغلب وارداتی بوده که با توجه به کاهش ارزش پول ایران در مقابل ارز های خارجی, رشد قیمت چند برابری در این زمینه اتفاق افتاده که این امر منجر به افزایش 50 الی 100 درصدی قیمت فروش انواع محصولات برقی بیمارستانی شده است.

خرید تخت برقی بیمارستانی

تخت برقی بیمارستانی بستری

تخت بیمارستانی بستری یکی از پرمصرف ترین محصولات در حوزه ی تجهیزات پزشکی است که به دو صورت مکانیکی و برقی توسط تولید کنندگان داخلی و وارد کنندگان روانه ی بازار کشور می شود, با توجه به نیاز بالای بیمارستان ها و مراکز پزشکی برای استفاده تخت بیمارستانی بستری, خرید این محصول یکی از دغدغه های مدیران و صاحبان این مراکز می باشد و به دنبال تهیه و خرید این محصولات با قیمت و کیفیت مناسب می باشند که البته باید به این نکته توجه داشته باشند که کیفیت را فدای قیمت نکنند, زیرا استحکام این محصولات برای استفاده های بلند مدت بسیار مهم است.

تخت برقی بیمارستانی بستری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما