صادرات تخت بیمارستانی به عراق

یکی از بهترین اتفاقات برای هر تولید کننده و کارخانه ای امکان به وجود آمدن شرایط جهت صادرات محصولات ارائه شده می باشد تا از این طریق بتوانند آینده تولید و کسب و کار خود را تضمین کنند‌‌.
امروزه طراحی و تولید انواع تخت های بیمارستانی توسط بسیاری از شرکتهای داخلی انجام می شود که بسیاری از آنها با بالا بردن سطح کیفی محصولات خود وارد بازار صادرات شده اند.

شرایط صادرات تخت بیمارستانی

تولید کنندگان و شرکت های این حوزه برای اینکه بتوانند وارد بازار صادراتی محصولات مورد نظر خود شوند باید شرایطی را ایجاد کنند تا بتوانند با کشورهای اروپایی و آسیایی رقابت کنند، اولین مسئله مهم پیدا کردن بازار هدف و بازیابی و برندسازی در حوزه انواع تخت بیمارستانی است، شرط مهم دیگر تولید با تکنولوژی روز دنیا و طراحی و ارائه محصولی با کیفیت جهانی است و سومین مسئله ارائه قیمت رقابتی به خصوص در مقایسه با کشور کشوری مثل چین که در سفارش‌های با تیراژ بالا بسیار قیمت مناسب و پایینی را نسبت به سایر سایر کشورهای تولید کننده تجهیزات پزشکی ارائه می‌دهند.

صادرات تخت بیمارستانی

امکان صادرات تخت بیمارستانی به عراق

با توجه به شرایط پیش آمده و بحران ویروس کرونا بسیاری از کشورهای جهان با کمبود امکانات پزشکی از جمله تخت های بیمارستانی مواجه شده اند و کشورهایی که امکانات تولید تجهیزات پزشکی را ندارند بیش از پیش به واردات این محصولات وابسته شده اند، از جمله این کشورها به عراق می توان اشاره کرد که با توجه به هزینه های تولید پایین انواع تخت بیمارستانی در کشور ایران فضای بسیار مناسبی برای تامین این محصول از سوی شرکت‌های ایرانی برای عراق فراهم شده است.

مراکز پزشکی کشور عراق علاقمند به همکاری با شرکت های تولید تجهیزات پزشکی در ایران هستند، قیمت مناسب در کنار کیفیت مطلوب از جمله عوامل تاثیرگذار می باشد.

صادرات تخت بیمارستانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما