فروشگاه پخش تخت بیمارستانی زایمان

ساختار فیزیکی و مکانیکی تخت های بیمارستانی زایمان چگونه است؟ کاربرد تخت های بیمارستانی مخصوص زایمان به چه صورتی می باشد؟ عرضه مستقیم انواع تخت های بیمارستانی از کدام فروشگاه پخش قابل دریافت است؟
تخت مخصوص زایمان که به تخت های ژنیکولوژی شهرت دارند دارای طراحی ویژه ای برای انجام زایمان راحت تر در نظر گرفته شده اند. این تخت های بیمارستانی در اتاق های عمل و کلینیک های پزشکی زنان و زایمان بکار گرفته می شوند. مدل این نوع از تخت ها بگونه ای طراحی گشته که به انجام راحت تر زایمان طبیعی کمک می نماید.
تخت های زایمان معمولا در بخش زایمان بیمارستان ها کاربرد داشته و برخی مواقع نیاز است که خانم های باردار پس از وضع حمل بدلایلی چندین روز بر روی آن بستری شوند. بنابراین باید قابلیت های لازم جهت اتصال لوازم جانبی برای نگهداری از بیمار را داشته باشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ساختار تخت های بیمارستانی زایمان

همانطور که گفته شد یک تخت بیمارستانی که مخصوص انجام زایمان طبیعی است باید برای انجام اینکار طراحی خاصی داشته باشد. در تخت های مخصوص زایمان تکیه گاه و محل نشستن و دراز کشیدن خانم باردار باید بخوبی طراحی گردد. همچنین باید قابلیت اتصال لوازم جانبی ای مانند تشک های هوا، محافظ پای بیمار، ظرف برای جمع آوری مایعات و… وجود داشته باشد. تخت بیمارستانی زایمان معمولاً دارای چرخ های بزرگ و مناسبی جهت حرکت راحت تخت ها در راهرو های بیمارستان و برای انتقال بیماران هستند.
به واسطه این فروشگاه اینترنتی کاتالوگ انواع تخت های بیمارستانی را دریافت و لیست قیمت پخش مدل های مختلف را درخواست نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما