فروش تخت بیمارستانی ایرانی اطفال

انواع تخت های بیمارستانی اطفال توسط شرکت های ایرانی ساخته می شوند که از کیفیت مناسبی برخوردارند. فروش این تخت های بیمارستانی با توزیع مستقیم از شرکت سازنده به کمک این فروشگاه آنلاین صورت می گیرد.
تخت های بیمارستانی اطفال تنها نمونه ای از تخت های بیمارستانی هستند که توسط شرکت های ایرانی تولید می گردند. این تخت ها برای نوزادان و کودکان در مدل های متنوع و طراحی های ویژه ای ساخته می شوند. تخت های کودکان و اطفال باید دارای حفاظ هایی برای مراقبت از نوزادان باشد و همچنین از چرخ هایی در پایین تخت برای جابجایی راحت تر تخت های اطفال به کار گرفته می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انواع تخت های بیمارستانی اطفال

تخت های بیمارستانی اطفال از انواع تک شکن با قابلیت حرکت قسمت سر و همچنین انواع تخت های بیمارستانی دو شکن و سه شکن نیز وجود دارند. تخت های بیمارستانی اطفال در انواع دو شکن و سه شکن می توانند قابل تنظیم ارتفاع نیز باشند.
برای کودکانی که در بخش های ویژه بیمارستان بستری هستند، تخت هایی در نظر گرفته می شود که براحتی قابل تنظیم بوده و حتی در مدل های الکترونیکی باشند. این تخت های کودکان در طراحی شیک تری برای ایجاد روحیه بهتر در کودکان با بیماری های خاص، که معمولاً مدت طولانی تری هم در بیمارستان باید بستری باشند، انتخاب می شوند.
انواع تخت های بیمارستانی و تخت های بیمارستانی اطفال را با قیمت ویژه می توانید از این مرکز فروش سفارش داده و برای هر مرکز درمانی که مد نظرتان است خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما