فروش تخت بیمارستانی برقی نو و کارکرده

تخت های بیمارستانی برقی و الکتریکی در چه مدل هایی تولید می گردند؟ انواع تخت های بیمارستانی برقی چه ویژگی هایی دارند؟ فروش تخت های بیمارستانی در نمونه های نو و کارکرده با قیمت ویژه انجام می پذیرد.
تخت های بیمارستانی یکی از ضروریات مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشند. این تخت های بیمار در انواع مکانیکی و برقی تولید می شوند که در نوع مکانیکی تنظیمات تخت بصورت دستی انجام می شود. تخت برقی بیمارستانی در انواع تک شکن، دو شکن و سه شکن با قابلیت تنظیم ارتفاع و همچنین در نوع الاکلنگی مخصوص بیماران دچار عارضه سکته قلبی موجود می باشند. در سیستم تخت های بیمارستانی برقی قابلیت تنظیم شکن سر، کمر، زانو، زیر باسن و الاکلنگی تعبیه شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کاربرد تخت های بیمارستانی برقی

تخت های برقی بدلیل سهولت استفاده و امکان اتصال لوازم جانبی و تجهیزاتی پزشکی در منازل جهت نگهداری بیماران نیز کاربردی می باشد. بدلیل گرانتر بودن تخت های برقی نسبت به انواع دستی تخت های بیمارستانی، خرید انواع این تخت ها وابسته به بودجه در نظر گرفته شده جهت تجهیز نمودن بیمارستان یا مرکز درمانی است.
انواع تخت های برقی که در بخش های اتاق عمل، CCU و ICU بکار گرفته می شوند هماهنگ با لوازم پزشکی مورد اتصال برای بیمار بوده و تخت های برقی اتاق عمل مطابق با عمل های خاص طراحی ویژه ای دارند.
اطمینان از کیفیت و برند تولید تخت های بیمارستانی و همچنین سرعت در ارسال آنها از ویژگی های یک مجموعه فعال و دلسوز می باشد. این سایت پزشکی آمادگی خود را جهت دریافت سفارشات شما اعلام داشته و انواع تخت های بیمارستانی نو و کارکرده را با قیمت بسیار مناسب و از تولیدات شرکت های ایرانی در اختیارتان قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما