قیمت تخت برقی بیمارستانی باکیفیت

قیمت تخت برقی بیمارستانی به عواملی همچون موتور برقی به کار رفته در تولید و کیفیت فلز استفاده شده و طراحی این تجهیزات بستگی دارد.

شاسی قوی, موتور مناسب و طراحی زیبا مواردی هستند که به ایجاد و ساخت تخت برقی بیمارستانی باکیفیت منجر می شوند و قاعدتا قیمت بالاتری را نیز نسبت به انواع درجه دو این محصولات دارند, مراکز پزشکی و بیمارستان ها به دنبال تهیه و خرید انواع تجهیزات پزشکی درجه یک هستند, زیرا محصولاتی مانند تخت های بیمارستانی طی چندین سال و روزانه مورد استفاده ی بیماران قرار می گیرند و باید دارای استحکام و ماندگاری روزانه ی بالایی باشند.

قیمت تخت برقی بیمارستانی

قیمت تخت برقی بیمارستانی در چند ماه گذشته سال 97 با نوسان زیادی مواجه شده و دلیل اصلی آن در پی کاهش ارزش پول ایران و بالا رفتن  قیمت مواد اولیه و موتور های الکتریکی وارداتی به کار رفته در تولید این محصولات می باشد و افزایش حدود 30 الی 50 درصدی را به همراه داشته است.

برای دریافت آخرین تغییرات در قیمت ها باید با مراکز اصلی تولید این محصولات در ارتباط باشید.

قیمت تخت بیمارستانی برقی

تولید تخت بیمارستانی برقی

با توجه به اینکه موتور های برقی به کار رفته در تولید تخت های بیمارستانی, وارداتی بوده شاهد نوسان قیمت بالایی در هزینه های تولید این محصولات هستیم و تولید کنندگان با قرار دادن موتور و کنترل باکس بر روی شاسی های طراحی شده اقدام به مونتاژ انواع تخت های بیمارستانی برقی می نمایند.

تخت بیمارستانی سه شکن یکی از پر استفاده ترین انواع این تجهیزات می باشد که اغلب دارای تنظیم ارتفاع بوده و با استفاده از ریموت کنترلی که در کنار تخت تعبیه شده شکن ها و ارتفاع, تنظیم و جابجا می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما