قیمت تخت بیمارستانی برقی برای منزل

تخت بیمارستانی یر اساس کاربرد آن و نوع طراحی و ساختار در تولید تعیین می شود که معمولا قیمت انواع تخت برقی از مدل های مکانیکی گران تر بوده و امروزه مشتریان خانگی نیز برای نگهداری از بیماران خود در منزل به لیست خریداران این تجهیزات اضافه شده اند.

آسایش و رفاه حال بیماران در دوران نقاهت و بیماری در روند بهبود حال آنان تاثیر بسزایی دارد و وسیله ای به نام تخت بیمارستانی از مهمترین ابزار برای رسیدن به این هدف است. تخت های بیمارستانی امروزه به دو نوع کلی برقی و مکانیکی تقسیم بندی می شوند که هر دو مورد علاوه بر مراکز پزشکی و بیمارستان ها در منزل نیز کاربرد دارند.

پرمصرف ترین تخت بیمارستانی برقی

تخت بیمارستانی برقی برای بستری کردن بیماران جزوه پرمصرف ترین تجهیزات در این حوزه است و نوع سه شکن آن به دلیل اینکه حالت های مختلف را برای راحتی حال بیماران فراهم می آورد, خواهان بیشتری دارد و مشتریان خانگی و منازل نوع سه شکن مکانیکی یا برقی را بیشتر ترجیح می دهند.

تخت بیمارستانی برقی

قیمت تخت بیمارستانی برقی باکیفیت

قیمت تخت بیمارستانی برقی بسته به اینکه تولید داخلی و یا کل تخت وارداتی باشد کاملا متفاوت است و به نوع موتور, رویه ی تخت, چرخ ها, شاسی و بدساید تخت بستگی دارد. مدل های تولید داخلی که توسط بعضی از شرکت ها مونتاژ شده و از موتور های وارداتی در ساخت و طراحی آن ها استفاده می شود از قیمت مناسبی برخوردار هسند.

به هر حال تولید و مونتاژ داخلی به نسبت قیمت بسیار با صرفه تر و از لحاظ کیفیت نیز با مدل های خارجی می توانند رقابت کنند.

قیمت تخت بیمارستانی برقی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما