قیمت تخت بیمارستانی دو شکن باکیفیت

قیمت تخت بیمارستانی دو شکن با رویه فایبر گلاس چند است؟ تخت های بیمارستانی باکیفیت را از کدام مرکز با قیمت ویژه خریداری نماییم.
بسیاری از تخت های بیمارستانی از انواع ساده می باشند که هم کاربرد راحتی داشته و هم با قیمت مناسبی عرضه می شوند. از جمله انواع تخت های بیمارستانی ساده، تخت های بیمارستانی تک شکن، دو شکن و سه شکن می باشد.
تخت های بیمارستانی دو شکن در قسمت قرار گرفتن سر دارای شکن می باشد که بصورت مکانیکی و توسط اهرم هایی جابجا می شوند. این تغییر حالت به بیمار کمک می نماید تا در صورت ناتوانی در حرکت تنها به حالت دراز کش نبوده و براحتی بتواند بنشیند. این تغییر وضعیت در واقع خوردن غذا و خستگی ناشی از بستری بودن، بسیار ضروری خواهد بود.
انواع تخت های بیمارستانی دو شکن دارای چرخ هایی در زیر تخت هستند تا در صورت نیاز به جابجایی بیمار و انتقال به بخش های مختلف، بیمار را به آسانی همراه با تخت بتوان جابجا نمود. همچنین انواع تخت بیمارستانی باید نگهدارنده هایی در یک سمت و یا هر دو سمت تخت بیمار داشته باشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید تخت بیمارستانی فایبر گلاس

انواع تخت بیمارستانی با رویه فایبر گلاس و بهترین کیفیت قطعات را همراه با لیست قیمت مستقیم شرکت های تولید کننده از ما بخواهید. عرضه این تخت های بیمارستانی به تمامی شهر ها و مراکز درمانی با شرایط ویژه ای انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما