قیمت تخت بیمارستانی ریکاوری نوزاد

آیا می توان انواع تخت های بیمارستانی را از شرکت های تولید کننده داخل کشور خریداری نمود؟ قیمت تخت بیمارستانی ریکاوری نوزاد چند است؟
باید توجه داشت که تخت های بیمارستانی نوزادانی که تازه بدنیا می آیند و یا بدلایلی روز های اول پس از تولد در بیمارستان نگهداری می شوند، باید خاص و با شرایط ویژه باشند.
این تخت های بیمارستانی بگونه ای ساخته می شوند که در اندازه های متناسب بوده و از قطعاتی با جاجایی حرکت آسان تولید می گردند. همچنین شرایط نگهداری راحت نوزاد بر روی این تخت های بیمارستانی تعبیه گشته است.
نمونه ای از تخت های نوزاد که در اینجا ذکر می گردند، تخت های ریکاوری نوزاد هستند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کاربرد تخت ریکاوری نوزاد

تخت های ریکاوری نوزاد که مجموعه ای از کات نوزاد و گرمکن نوزاد می باشد در واحد ریکاوری بیمارستان ها و در بخش اطفال مورد استفاده قرار گرفته و برای نوزادان با شرایط ویژه نگهداری می باشد.
از آنجا که این تخت های نوزاد در مواقعی باید حرکت داده شوند، وصل بودن کات و گرمکن به سهولت انجام این کار کمک می نمایند.
تخت های ریکاوری علاوه بر انواع مناسب برای نوزادان در مدل های مختلف بیماران بزرگسال نیز ساخته می شوند. انواع تخت های بیمارستانی ریکاوری تولید شده توسط شرکت های داخلی در طرح های سه شکن و دو شکن با قابلیت تنظیم ارتفاع نیز وجود دارند.
تولیدات تخت های بیمارستانی شرکت های ایرانی قابل رقابت با انواع اروپای بوده و با قیمت بسیار مناسبی از این سایت عرضه خواهند شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما