قیمت خرید تخت بیمارستانی ایرانی باکیفیت

قیمت خرید تخت بیمارستانی بر اساس اینکه تولید داخل باشد یا وارداتی متفاوت است و البته نوع طراحی و کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید انواع این محصولات نیز بر روی ارزش آن ها کاملا موثر است.

تخت های بیمارستانی در انواع مختلفی تولید می شوند، بسیاری از شرکت ها اقدام به واردات تخت های بیمارستانی برقی می کنند که در چند سال اخیر با توجه به کاهش ارزش پول ایران در مقابل ارز های خارجی قیمت این محصولات وارداتی بسیار بالا رفته که این امر منجر به فعالیت بیشتر تولید کنندگان داخلی این حوزه شده و موفقیت های خوبی را نیز کسب کرده اند. در چند سال اخیر شاهد رشد شرکت های تولید کننده داخلی هستیم به طوریکه بسیاری از مراکز و بیمارستان ها با توجه به قیمت مناسب در کنار کیفیت مطلوب محصولات داخلی اقدام به خرید از شرکت های تولید داخل می کنند.

انواع تخت های بیمارستانی

انواع تخت های بیمارستانی به دو دسته کلی برقی و مکانیکی تقسیم می شوندو از لحاظ کاربرد نیز به انواع:

  • بستری
  • جراحی
  • معاینه
  • ریکاوری
  • سی پی آر
  • زیبایی
  • سی سی یو و آی سی یو

تقسیم بندی می شوند، بسیاری از شرکت ها با توجه به نیاز روزافزون بیماران خانگی علاوه بر طراحی های بخصوص برای بیمارستان ها و مراکز اقدام به تولید و طراحی های تخت های بستری خانگی نیز کرده اند که با استقبال مصرف کنندگان خانگی روبرو شده است، البته شرکت های خارجی در این زمینه پیش رو هستند.

انواع تخت های بیمارستانی

ویژگی های تخت های بیمارستانی

تخت های بیمارستانی بر اساس کاربرد و مورد استفاده ویژگی های مختلفی دارند که باعث می شود تا پزشکان و متخصصان در هنگام معاینه یا جراحی با مهارت بیشتری عمل کنند و معالجه یا هر عمل پزشکان آسان تر شود، البته این موضوع فقط مختص متخصصان و پزشکان نیست و بیماران نیز در انواع تخت های بستری امکانات مناسبی از جمله تنظیم ارتفاع، پشت، پا و حتی داربست برای مصدومان که شکستگی دارند را می توانند داشته باشند. به طور مثال مدل های صندلی شو که دارای سه یا چهار موتور برقی می باشند برای رفاه حال بیمار به شکل صندلی نیز درمی آیند.

ویژگی های تخت های بیمارستانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما